Thursday, October 1, 2015

Si Kentot Kucing Gebu


Assalamualaikum

Korang suka kucing tak? Aku ni nak kata benci kucing tak jugak, nak kata sayang kucing pun tak jugak. Tapi aku memang tak berapa suka main dengan kucing. Main boleh lagi la. Pegang memang tak la. Aku tak takut just geli je. Haha.. Mana tahu kot-kot ada lekat tahi ke ape ke.. Nanti terkena baju aku pulak.. Satu hal pulak nak kena cuci and tukar yang lain. Kalau anak kucing yang baby-baby lagi tu aku suka la main. Tambah-tambah yang gemuk-gemuk, gebu lagi. Memang rasa macam nak penyek-penyek je. Geram.. Dulu aku ada la anak kucing, memang comel gila and adik aku memang sayang gila kat anak kucing tu. Adik aku bagi nama BULAT. Tapi aku panggil baby. Kesian kucing tu mati sebab kena langgar. Bukan sengaja, tak sengaja tau. Hurmm.. Dah sampai ajal dia nak buat macam mana. 

Semua kucing kat rumah aku ada 4 ekor. Dah mati sekor, tinggal la 3 ekor yang besar-besar dah semua. Aku tak berapa minat la kucing besar-besar ni. Tambah yang jenis dok bergesel kat orang. 

Ada la sekor kucing aku ni nama dia KENTOT. Korang tengok la gaya dia tidur. Dah macam orang aku tengok. Haha..Lucu betul 



Korang ada bela kucing tak kat rumah? 
Cer cite sikit...Hehe..

Bye2!!


Thanks Sudi Baca. Like Kalau Suka Ok ^_^

No comments:

Sila like fan page ini, info untuk anda

Tutorial By | bakul2011

 
COPYRIGHT@ All Right Reserved to Bicara Lily. Design by Lily